21/4/10

Εκπαιδευτικό Πολυνομοσχέδιο vol.5 & 6

5. Επιλογή στελεχών εκπαίδευσης: με αυξημένο χειραγωγικό ρόλο

Το πολυνομοσχέδιο προετοιμάζει εκείνο το σώμα που θα μπορέσει να παίξει τον ενδιάμεσο κρίκο εφαρμογής αυτής της πολιτικής. Ο διευθυντής, ο σχολικός σύμβουλος και όλα τα στελέχη εκπαίδευσης χρειάζεται να γίνουν managers για να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις του σχολείου επιχείρηση. Να βρουν χρηματοδότηση για να λειτουργήσει το σχολείο, να προωθήσουν καινοτόμα προγράμματα που θα το συνδέσουν με την τοπική αγορά, να αποδεχτούν την εμπλοκή των δήμων και να είναι συνεργάσιμοι, να δώσουν λύση σε ζητήματα που οφείλονται στις κρατικές ανεπάρκειες χωρίς να δημιουργούν προβλήματα στις διοικητικές υπηρεσίες και στο Υπουργείο, να πειθαρχήσουν και να υποτάξουν τους εκπαιδευτικούς. Γι’ αυτό το πολυνομοσχέδιο:

-ορίζει ως υποχρεωτική την επιμόρφωση σε θέματα διοίκησης της εκπαίδευσης σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης από την πρώτη κιόλας εφαρμογή του νόμου

-θέτει ως προϋπόθεση επιλογής τη συμμετοχή σε προγράμματα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και

-αναβαθμίζει τη διαδικασία της συνέντευξης……

6. Έμμεση ιδιωτικοποίηση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, συνταγματικό πραξικόπημα με έμμεση κατάργηση του άρθρου 16!!

Το πολυνομοσχέδιο καθορίζει επίσης τη χορήγηση αδειών στα κολέγια με βάση την κοινοτική οδηγία, που οδηγεί στην ιδιωτικοποίηση της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και στην αξιολόγηση των Πανεπιστημίων με βάση της Ευρωενωσιακές κατευθύνσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: